13 Eylül 2008 Cumartesi

SEBEPSİZ...


Yeni bir yazı yazmalıyım dedim kendi kendime...Giriş biraz itinasız olsa da yazılmalı birşeyler,içimdekileri dökmenin yolu karşımdayken onu geri çevirmemeli ve sözcüklere dökmeli dedim...Şu dakikalarda içime yerleşen sıkıntıyla karışık sevincin sebebini arayış içerisindeyim.Bulmaya çalıştığım her an,yaklaşıp yaklaşamadığımdan dahi habersiz gibi oluşum korkutuyor beni.Ben hayatımı kazanmaya çalışan bir öğrenciyim.Başarmaya yaklaşırken önüme koyulan engeller,ki bu engellerin hayır olduğunu bilerek söylüyorum;beni biraz daha çabalamaya götürüyor.İçimdeki azmi kaybetmemek tek dileğim...Rabbimin herşeye kadir olduğunu bilmiyor değilim,biliyorum.O herşeye kadirdir...Önüme çıkan her zorlukta yanımda olacağına,bana yardım edeceğine adım gibi eminim.İşte bu yüzdendir ki;içimdeki azim kaybolmayacak.İşte bu yüzdendir ki;dualarım eksilmeyecek,artacak.Sanırım bu yazıyla biraz da olsa içim ferahladı.Duaların eksik olmadığı ve azimle gelecek başarıların olacağı günlere erişebilmek duasıyla....

6 yorum:

mehmetabi dedi ki...

Hayırlı Ramazanlar
Hayırlı Geceler
...............................
Dua...
Dua ibadetin özü...
Dua eden huzur bulur...
Dua eden rahat bulur...
Dua eden güven bulur...
Dua eden bilirki;
Bizi bizden çok düşünen ve bilen biri var...
Hakkımıza ne hayırlı ne hayırsız biz bilemeyiz ama...
Herşeye kadir ve gücü yeten Rabbimiz bunu bilir...
Onun için O'ndan herşeyin hayırlısını istemeliyiz...
Verdiğine şükr ve hamd ederek teşekkür etmeliyiz...
...................................
Biz kimiz?...
Kiminiz?...
.................................
Senin değil miyiz hepimiz;
Senin değil mi her şey...
Alırsın kime ne?
Verirsin kime ne?
Ve bu açtığımız eller senin değil mi?
Senin değil miyiz hepimiz Rabbim?
Bir yıldız, bir ağaç, bir buğday tanesi kadar...
.................................
Hayırlı,mutlu ve başarılı bir yaşam temennisiyle;
Allah yar ve yardımcınız olsun...
Sevgiyle kalınız...

NESLİ dedi ki...

mehmet abi;
dua Allah'ın huzurunda boyun bükmektir ondan verebileceğini bildiğin için istemektir hayırlısını,güzelini beklemektir...ona ait olan bu vücudu ona doğru çevirmek onunla konuşmaktır içten içe...amin diyorum dualarına mehmet abi.birşeyi söylemeden geçemeyeceğim:)sen buralarda harcanıyorsun yemin ediyorum ki mehmet abi ya yazdığını o kadar hayranlıkla okudum ki...içinden gelerek yazdığın herşey çok güzel. merak ediyorum hiç kitap yazmayı düşündün mü???ben bile senin kadar bile olamasam da ilerde böyle bir işe kalkışmayı,yazı ve şiirleri paylaşmayı düşünüyorum kimi zaman...

mehmetabi dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
mehmetabi dedi ki...

Hayırlı Sabahlar NESLİ

İltifatın için teşekkürler…
Hayır, düşünmüyorum şu anda…
Zaten benim yazdıklarım içimden geçenlerin o anda yoruma dökülmesi...

Ama doğrusu sende bir yetenek ve kabiliyet var…
Ben yazılarında bunu görüyor ve hissediyorum…
Sende olan içtenlik, engin sevgi, sonsuz hoşgörü ve güzellikleri paylaşma duygusu çok güzel bir haslet…

Onun için yarını ve ileriyi bekleme…
Bugünden itibaren yaz, çiz ve paylaş…
Çok güzel şeyler ortaya çıkacaktır inan…
Gerçi bu işte eğitim, deneyim ve hele hele çok kitap okumak pek önemli ama…
Bence yazmak daha çok bir esin ve ilham meselesi…
Ayrıca da yazar ve şairlik birçok şey gibi Allah vergisi…
Onun için duyduğun ve hissettiğin an bir taraflara yaz…
Yazdıklarını zamanla derler toparlar ve değerlendirirsin…

Sevgiyle sevinçle kal…
Dünya ve ahiret saadeti temennisiyle Allah'a emanet ol...
Rabbim yar ve yardımcın olsun…

mehmetabi dedi ki...

Nesli
İsminin sehven yazıldığı yazı ve düzeltmeleri ben buradan silemedim sen oradan silebilirsin...
Selamlar

NESLİ dedi ki...

mehmet abi;
çok teşekkür ederim düşünceleriniz beni çok mutlu etti:)Allah sizinde yardımcınız olsun:)