13 Şubat 2008 Çarşamba

BAŞLIKSIZ...




İçimde ne fırtınalar kopuyor kimse bilmiyor.Uçurumun kıyısındayken,tutunacak tek dalım,tek dostum varken birileri daha elimi tutmaya yelteniyorlar.Gerçekten istiyorlar mı yoksa onları başka istekler mi itiyor bu yeltenişe bilemiyorum?..Her yakarışta bir başkaldırış var mıdır hayat sahnemde başkaları tarafından oynanan???Kendimi unutacak kadar çok mu veriyorum bazı şeyleri yüreğimden?Cevaplayamadığım bunca soru yığınının içinde gitgide kayboluyor muyum yada her defasında girdap içine kendimi ben mi itiyorum?Her seferinde dönüp dolaşıp aynı yere geldiğimi düşündüğüm zamanları boşa harcadığımın farkındayım;ki böyle düşünen yalnız ben değilimdir sanıyorum…İnsan bazen gittiği yolun nereye varacağını bilemiyor.Belki de her seferinde aynı yolu defalarca gidip geliyor yada öyle sanıyor.Ama bir şey var ki hayatın bize gösterdiği yönde ilerlemek zannediyorum ki her zaman daha doğru oluyor.Kimi zaman kalbimizin hissettiğine dönüş yapmak isteriz ama varacağımız nokta neresi bilemeyiz.Bunu öğrenmek için çabaladığımızda bazen doğrulara bazen ise kendimizi bile unutacağımız yanlışlara geliriz.Bir kısır döngü gibi gözükse de bu durum her şeyin bize odaklandığının,bizde noktalandığının farkında değilizdir aslında.Yaşamak öyle basit bir olaydan ibaret değil halbuki.Hakikate,bütünlüğe ulaşacağımız safhalarda kendimizi unutmak bir kenara dursun başkalarının bile bizimle aynı yolda ilerleyebileceğini unutmamalı asıl o zaman her şeyi hatırlamalı ve yolumuzda bulunan her yanlışı doğruya çevirebilmeyi amaçlayan nefeslerden olmalıyız…

NOT:Uzun zamandır yazı yazmıyordum,içimden geldi,yeniden buluşmak istedim:)Yazının sonunda kullandığım nefes kelimesini insanlar olarak tabir-i caizse kullanmış bulunuyorum.Sebebi ise insan nefes alır yaşar ve vakti geldiğinde nefes verir ölür.yani insan nefestir kendi fikrimce sevgiler…

19 yorum:

ayşegül dedi ki...

Allah'ımm çok şükür yazı geldi yazııı :))))okumadım ama nasıl olsa ben yazıları yorumlamam yazanları yorumlarım :D:D:D
Ne zamandan beri blogta yazı yoktu.Galiba sahibi blogumu kapatırlar idare etsin beni bu yazı diyerekten yazı yazdı.neyse fazla uzatmayalım.Şimdi bu blogun belki hayranları, daha dogrusu ziyaretçileri vardır ama benim yorumlarımı da beğenenler varsa bu sefer üzgünüm fazla espiri yapamicam.saat geç olmuş zaten.ortada sadece bir yazı var.bu yorumu okurken ablam yine beni çağıracak gülmeli bir ses tonuyla "ayşegüüülllllll" diyerektenn
ooff bide ben bu bloga yorum yazarken çok kasılıyorum.ablam bana bu blogspotun edebiyatı sevenlerin yeri oldugunu söyledi.Şimdi blogspota üye olanlar noktalamaya kelime hatasına falan dikkat ederler(ki bunu ablamdan biliyorum)o yüzden fazla uzun bir yorum yazmamaya çalışıyorum.çünkü yaazdıktan sonra baştan sona hatam varmı diye okuyorum.
REKLAMLARRR:)));
Değerli blogspot ziyaretçileri,üyeleri...!!!:)))))yakın akrabalarınızdan,arkadaşlarınızdan v.s. 10-14 yaş arası kız çocuğu olan varsa aşağıdaki sitelere girmelerini önermenizde ısrarla rica edilir:)))
www.winxaysegul9.blogcu.com
www.aysegul9.blogcu.com
www.barbieeaysegul.blogcu.com

NESLİ dedi ki...

off ayşegül senin bir sürü yazım hatan var:)o nasıl kontrol etmişsin ki öyle,hiç birşeyi görmemişsin:)herneyse olsun yorumun için teşekkürler her ne kadar yazıyla ilgisi olmasa da....:):):):):)

muRAt dedi ki...

Ben bu yorumu okuduktan sonra yapacağım yorumu unuttum:D:D:D
Ama ayşegül haklı.acaba kapatacaklarından korktundamı yazdın bilmiyorum.Şimdi banada gıcıık diyeceksin gülmeli ses tonunla.ama olsun.Neyse buarada ayşegül reklem yapmış bende yapıcam:D:D
www.mathrock3.blogspot.com
buraya nie yazdığımı bilmiyorum içimden bi ses yazmamı söylüyo(sanki herkes bu siteye giriyomus gibi:P:P:P:D:D:D)şaka şaka.Bu arada yazın iyi olmuş.Onu soylemeden geçemicem:D:Dsaygılar...

NESLİ dedi ki...

murat;
gıcııııııııııııııııııııııııkkkkkkkkk:):)):):):):):)):):)beni nasıl da iyi tanıyorsun bak!..:):):)

NESLİ dedi ki...

sen nerdesin ya gittin mi çanakkale'ye birden kayboldun ya eğer gittiysen var yaaaaaa elimden ve dilimden çekeceğin var murat haberin ola!!!!!.....

almina dedi ki...

Daha sık dokunmalı parmakalrın klavyeye.Dokunmalı ki yazılar çıksın ortaya.
Şah damarımızdan daha yakın olabilecek bir tek Dosumuz var , keşke onun dostluğunun farkına varabilsek ...

NESLİ dedi ki...

almina;
ewet hocam kesinlikle haklısınız ben yazılarımı telefonuma yazıp daha sonra buraya naklediyorum geceleri yazdığım için tleefon bana yakın oluyo ve daha hızlı :)aslında farkındayız ve aslında bunun farkında olduğumuzun farkına varabilsek daha başka yaşanır herşey hayatta....buna inancım sonsuz....

mehmetabi dedi ki...

Sevgi bazen bir güldür sunulan,
Bazen gözyaşıdır süzülen,
Bazen de bir duadır,
Dostu gıyabında;
Mevlaya gönderilen...

Sewgiyle kalın...

NESLİ dedi ki...

mehmet abi;
sevgi yüreklerdedir,yaşanması ve yaşatılması gereken...sizde sevgiyle kalın...

mehmetabi dedi ki...

Nerelerdesin Nesli?
Okullar da tatil oldu
Senden hiç ses seda yok?
Umarım iyisin...
Allaha emanet ol...
Muhabbet dolu kalbi selamlar...

NESLİ dedi ki...

buradayım mehmet abi sağolasın evet tatil öss sonuçlarını beklemekteyiz ilk fırsatta yeni yazı yazacağım sevgiler:)

mehmetabi dedi ki...

Hmmm..
Orada olduğuna sevindim:))
Umarım istediğin okulu kazanırsın
Tabiki hayırlısıyla...
Sewgi ve selamlar

NESLİ dedi ki...

çok teşekkürler inşallah mehmet abi çok sağol

mehmetabi dedi ki...

Merhaba
Sahi kaç puan aldın Nesli?

NESLİ dedi ki...

mehmet abi benden beklenilmeyecek bi puan geldi açıkcası..okul puanıyla 271,660 hayırlısı bu diyerek teselli ve tevekkül ediyorum başka çaremin olmadığını bildiğim için.ama inşallah gideceğim 4 yıllık üniversiteye Allah'ın izniyle....

mehmetabi dedi ki...

Hayırlı Geceler Nesli
Sonuç ne olursa olsun sakın üzülme
Çünkü neyin hayırlı neyin hayırsız olduğunu bilemeyiz
Hakkına ne hayırlıysa o olur İnşallah...
Allah yar ve yardımcın olsun

NESLİ dedi ki...

evet başta ağlamıştım biraza ama sonra vesveselerimin yanlış olduğunu anladım ondan iyisini kimse bilemez..inşallah mehmet abiciğim amin çok sağol Allah razı olsun

mehmetabi dedi ki...

Herşey Güzel

Gül dalında güzel,
Çiçek toprakta.
Yeşil yaprakta güzel,
Meyve ağaçta.

Yağmur bulutta güzel,
Güneş gökyüzünde.
Balık suda güzel,
Yakamoz denizde.

Dünya güzel sevgiyle,
Sevebiliyorsan her şeyi,
İyisiyle kötüsüyle…
O zaman her şey güzel...

Güzellikle ve sevgiyle kalın

NESLİ dedi ki...

evet herşey sevince sevilebilince güzel.....